با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc

با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc

بهرام پروهان

در بازار فروش درب و پنجره های دوجداره انواع توری با جنس ها و انواع بازشو مختلف تولید و عرضه می گردد. با تحقیقات انجام گرفته می توان گفت با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc, پلیسه ای نام دارد که از جنس فایبرگلاس بوده و به راحتی باز و بسته می شود. در فرایند تولید این توری از بهترین موا اولیه استفاده می گردد و ماده ای به آن تزریق میشود که بی بو و بی خطر است و حشرات را دفع می کند.
امروزه توری هایی در انواع کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده برای انواع در و پنجره های یو پی وی سی موجود است. باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید. توری لولایی, ثابت و ریلی آلومینیومی، توریهای قدیمی هستند که برای در و پنجره های آلومینیومی یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند. از این رو شرکت پنجره ماندگار برای حل این مشکل از با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc استفاده نموده که آنتی باکتریال نامیده می شونده. یکی ازمهم ترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجره، به استفاده تولیدکنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc برمی گردد که به همین دلیل در شرکت پنجره ماندگار همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگر ملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده و افزون بر این ها تلاش و نظارت دقیقی بر فرایند تولید و نصب توری ها صورت می گیرد تا کمترین خطا رخ ندهد و اطمینان مشتریان به این شرکت نشان از کیفیت محصولات و خدمات دارد.

مزایای مهم و کاربردی با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc
– عرضه در اندازه هاي مختلف
– نصب و مونتاژسريع با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc
– شستشوي آسان پنجره و توري وطراحي زيبا با توانايي جداسازي توري
– امکان خرابي اين توري کم است و به آساني پاره و خراب نخواهد شد
– بسته شدن خودکار توري ها به سبب بکارگيري قفل مگنتي و کاربرد آسان
-فرسايش کم و کاملا به صرفه

با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc از نظر باز شدن به عبارت زیر می باشند:
۱- با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc مدل ثابت: توری ثابت همانطور که از نامش پیداست به صورت ثابت روی پنجره یو پی وی سی نصب می گردد و باز شو نیست. معمولاً از این نوع توری در پنجره های یو پی وی سی استفاده می شود که باز شدن توری مهم نباشد و یا مسائل اقتصادی مطرح باشد. قیمت توری های ثابت نقریباً ۵۰% قیمت توری های متحرک است.
۲- با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc مدل رولینگ: توری های رولینگ نوعی از توری های بازشو مخصوص پنجره یو پی وی سی هستند. این نوع توری دارای یک رول بوده که پارچه توری روی آن پیچیده می شود. رول توری حالت فنری داشته و به محض رها شدن توری از قفل، پارچه توری به سر جای خود باز می گردد. این نوع توری دارای دوام و استحکام بالا بوده و از طرفی به علت عدم ایجاد دید مزاحم، کاربرد بسیار دارد.
۳- با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc مدل آکاردئونی یا پلیسه: توری آکاردئونی نوع دیگری از با کیفیت ترین توری پنجره دوجداره upvc در این نوع توری، از فنر استفاده نمی شود و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: